Plugg!

Nu återstår det bara två veckor på mitt pluggeri! En uppgift till ska skrivas och ett prov ska göras sen är jag KLAR! Så det är vad min dag idag består av, plugg, och jobb så klart. Just nu väntar jag på att tevattnet ska koka upp, det tar ju ett tag eftersom att jag kokar i min vattenkokare på spisen, en sån som visslar när det är klart (!!), men ack så mycket godare det blir i den än i en vanlig vattenkokare! Och gör man någonting annat undertiden så går det rätt så fort! :) Men när teet är klart så blir det plugg och bildredigering hela eftermiddagen fram tills jobbet börjar klockan fyra! :)

Något annat roligt som har hänt var att vi var på tävling i helgen med Victor. Sista loppet skulle han springa i och ni tror inte att det började regna lagom till värmningen och höll i sig?! Inget bra väder för hans luftvägar! Men voltningen gick bra, alla fem gångerna (!), japp fyra omstarter blev det… trots detta så voltade han bra, vilket han absolut inte brukar göra! Sen så tog han ledningen inom dom första fem hundra metrarna och höll det första varvet. Sen orkade han inte fightas och eftersom att han inte fick ordentligt med luft så kan man ju förstå att han blev trött! Men trots detta så kom han på en femteplats! <3

Nehe, nu visslar det på min ute i köket. Dags att plugga!

20130412-150856.jpg

Gammal bild från i våras!

 

Kommentera

