Höst?

Det verkar som om det blev höst på en gång. Från en dag till en annan så sjönk temperaturen på en gång och det blev mörkare och mer grått.. Hmm? Verkar även som om regnet ska ta igen efter den här torra sommaren. Så vi får väl helt enkelt välkomna hösten? :)

Idag är det måndag, en ny vecka, en liten nystart känns det som. Veckorna går så förbannat fort! Det var nytt 1 augusti och nu är det den 12e?! Kan tiden inte bara ta och chilla lite? Man hänger inte med, det känns bara som om allting försvinner! Man ska göra det bästa av tiden som finns, men hur lätt är det när den bara försvinner?!

Just nu håller jag på att jobba på min hemsida. Jag tänkte att jag skulle försöka få upp den nu i veckan. Det är lite design och information som ska fixas och även lite bilder. Sen hoppas jag att den blir välbesökt och att folk vill bli fotograferade av mig! :)

Nehe, nu blir det duschen och sen jobbet, det vankas stängning så jag är väl hemma i kväll nån gång :)

 

Melker svartvit

 

Grattis lilla kusin som blivit hela fem år gammal, tänk att tiden går så fort?!

 

Kommentera

