Sommar och sol!

Sitter här och har precis gått upp. Hmm, klockan är bara typ ett! Men ibland får man ha sånna dagar också tycker jag! Solen skiner och det är VARMT! Igår var det den varmaste dagen på hela sommaren, som att springa rakt in i en vägg av värme, inte skönt! Kvällen avslutades med åska. Och det verkar inte bli bättre idag, så stallet blev det inte. Tråkigt men efter igår så förtjänar han en ledig dag! Han gick som en gud igår. Följde min minsta vink och allt bara flöt på! Förutom att han korvar ihop hela halsen och inte går i lod, men han kommer nog på att det är obekvämt snart. Vad jag än gör när jag rider så korvar han ihop halsen. Någon som har något tips på vad man kan göra? Förresten så passar han alldeles utmärkt i sitt nya schabrak. Olivgrönt är så hans färg!

Nehe, åter till dagen. Snart vankas det brunch med Jonas. Daniel är iväg och handlar färskt bröd nu. Efter det så får vi väl se vad vi hittar på. Nånting måste vi göra i alla fall känner jag. Jag har ingen större lust att sitta här instängd i lägenheten! Den blir så förbannat varm måste jag säga! Solen ligger på från morgon till kväll. På tal om kvällen, i kväll ska vi till mamma och pappa. Grilla ska vi tydligen göra och så kommer Daniels föräldrar också, det ska bli kul! Så kvällen till ära så har jag faktiskt lyckats fläta två inbakade flätor i mitt korta hår. Helt okej blev dom måste jag säga!

Nej nu ska jag väl ta och plocka undan lite i köket innan Daniel kommer hem igen!

Bild 2013-08-04 kl. 13.14

En vacker liten egobild, haha :)

Kommentera

